27 Mart 2012 Salı

ÖNSÖZ :)

Güzel anneleeer , anneannelerr ,babaanneleer ,teyzeler , halalar :)))) Ama en çok anneler :)))

Bebek heyecanını hepimiz aynı şekilde hissederiz sanırım ,benim bebeğimin olacağını öğrendiğimizde herkes eminim ki aynı duyguları paylaştı.Herkes bebişe en güzel ne alabilirim diye düşünmeye başladı.Hediye seçiminde kullanışlılığının yanısıra kalıcı olması çok önemli.Herşeyin ilki bambaşkadır ilk heyecanlar ,ilk sevinçler ,ilk bebek :)

Ben bu işe nasıl başladım .Her bebek alışverişinde olduğu gibi bende gezerken kapı süslerine ve bebek şekerlerine baktım .Hepsi bir çok arkadaşımın ve akrabamın aldığı süslere çok benziyordu ,benim bebeğimin herşeyi kendine has olmalıydı ,bebeğimin süsünün nasıl birşey olacağına ben karar vermeliydim.Erkek bebeğe mavi ,kız bebeğe pembe artık çok klasik olmaya başladı.Benim oğlumun süsleri farklı olmaydı , neden masmavi olsundu ki , rengarenk olmalı üzerinde karakterler olmalı diye düşündüm .Araştırdım ama böyle bir ürün yok .İnternette keçelerden yapılan çok güzel süslemeler dikkatimi çekti ama bunlarda malesef el yakıyordu , herkes bebeğine güzel şeyler alabilmeliydi.Bütçesi yetmiyor diye hoşuna gitmeyen birşey kullanmamalıydı .İşte bende bu yüzden bunu yapmaya karar verdim , kendi oğlum için yapabiliyorsam tüm anneler için yapabilirdim.

Tek sorun şuanda çok fazla karakter üretimim olmaması ,ama hergün 1 karakter yapıyorum yavaş yavaş geliştiriyorum hazinemi =)

Sizlerinde fikirleri ile çok güzel şeyler yapabileceğimize inanıyorum.Hepinizi çok öpüyorum güzel annişler =)