5 Nisan 2012 Perşembe

BiR HaYaL Mi???

Hamilelik zor zanaat arkadaş.....

Kendimin hiç bu kadar dengesiz,ruh hali değişken bir güler bir ağlarken bulmadım .Asabilik ,sinir bir yandan sinirli olan yapımı sanki biraz daha sinirli yaptı bu hamilelik,Farkında olmadan etrafımdaki herkesin kalbini kırabiliyorum :( En çokta sevgili eşimin kalbini kıraibliyorum,anlıyor hamilelikten olduğunu ama yinede oturup düşününce tepkilerime üzülüyorum.

Derlerdi inanmazdım herşeye ağlıyor hamileler diye , annesiyle oynayan bir kediyi görünce bile ağlanabiliyormuş,yada annemin bana hacdan getirdiği bir hediyeyi kaybedince çok sevdiğin bir yakınını kaybetmiş gibi hıçkıra hıçkıra ağlanabiliyormuş :( 

Benim bu hallerim geçici inşallaah beni çeken yada çekmeyen, akrabalarıma ,arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum ...

Sağlıcakla kalın